Moja strona WWW , Wydawnictwo HELION , Wydawnictwo Naukowe PWN SA

środa, 2 grudnia 2009

Dzień 2: Szukanie logiki - iLogic


Znudzony trochę rolą nauczyciela z radością/smutkiem (niepotrzebne skreślić) odkrywam, tylko niektóre niestety, uroki życia studenckiego. W drugim dniu zajęć poszedłem na całość - postanowiłem poszukać logiki! "iLogic", to rozszerzenie systemu Autodesk Inventor, dostępne dla posiadaczy subskrypcji.
Zajęcia laboratoryjne, w których wziąłem udział to "The iLogical Course: They'll be Calling You a Radical" (MA204-3L). Prowadził je Thomas M. Fitzgerald - Autodesk Inventor Certified Expert. Większość stanowisk w sali była zajęta. Program szkolenia był dobrany bardzo dobrze, niestety nie można tego powiedzieć o czasie zajęć. Materiału było na cztery godziny zajęć - zajęcia trwały dwie godziny lekcyjne. Materiały szkoleniowe nie tylko dobrze wyglądały na pierwszy rzut oka. Były bardzo przejrzyste i czytelne - ogólnie profesjonalnie przygotowane. Może ja mam pecha, ale przez pierwsze 15 minut mieliśmy ćwiczenia z poszukiwania folderów i plików niezbędnych do zajęć, rozpakowywania plików *.zip poszukiwania i otwierania plików projektu *.ipt itp. To może nawet dobrze, bo w tym byłem niezły.
Z pięciu ćwiczeń przerobiliśmy trzy. Dwa pozostałe, dla mnie najciekawsze: połączenie z arkuszem kalkulacyjnym i relacje z Visual Basic, obejrzeliśmy w pośpiesznie przeprowadzonym pokazie.
Na szczęście zdążyłem skopiować zestawy plików (będą także do pobrania w Sieci) więc po powrocie nauczę się porządnie sam :(

W swojej pracy dydaktycznej widzę duże możliwości wykorzystania, np. do budowy systemów ETO zamiast lub w uzupełnieniu języka Visual Basic.

Moja ocena:
Ogólne wrażenie: ****
Prezentowany system CAD: *****
Dobór zadania: *****
Materiały szkoleniowe: *****
Wiedza i doświadczenie prowadzącego w zakresie iLogic: *****
Kwalifikacje dydaktyczne - prowadzenie zajęć: *****
Wyobraźnia na temat pracochłonności zajęć: *

Pozdrowienia,
A.J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz