Moja strona WWW , Wydawnictwo HELION , Wydawnictwo Naukowe PWN SA

piątek, 4 grudnia 2009

Dzień 2: Wirtualnie - Autodesk® Inventor® Studio

Kolejne wrażenia z AUV przedstawi Pan Leszek Zalewski, inżynier mechanik młodej generacji. Zapraszam do lektury.
A.J.

Wczoraj miałem przyjemność uczestniczyć w wydarzeniu jakim jest Autodesk University, niestety nie osobiście lecz Wirtualnie. Uczestniczyłem w kilku sesjach, z pośród których jedna zaciekawiła mnie najbardziej. Była to Hold that Pose! Still Imagery With Autodesk® Inventor® Studio. Prowadził ją Mark Flayler.

Sesja poświęcona została dodatkowi Inventor Studio do pakietu Autodesk Inventor, jego możliwościom, zastosowaniach oraz obsłudze. Uczestnictwo w sesji uświadomiło mi jak duże możliwości ma ten pakiet. Udział w AUV jest wielkim przeżyciem dla użytkowników oprogramowania CAD.

Jedynymi barierami jakie mogą stać na przeszkodzie to język i inna strefa czasowa. Uważam, iż jeżeli istnieje możliwość to warto uczestniczyć w takim wydarzeniu jakim jest Autodesk University, chociażby w sesjach Wirtualnych. Pozwala to użytkownikom oprogramowania CAD pogłębić swoją wiedzę lub zdobyć nową.

Data: 01.12.2009
Prowadzący: Mark Flayler
Temat: Hold that Pose! Still Imagery With Autodesk® Inventor® Studio (MA9118-1)
Moja ocena:
Ogólne wrażenie: ***
Prezentowany system CAD: *****
Dobór zadania: ***
Materiały szkoleniowe: ****
Kwalifikacje dydaktyczne - prowadzenie zajęć: *****
Wyobraźnia na temat pracochłonności zajęć: **

Leszek Zalewski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz