Moja strona WWW , Wydawnictwo HELION , Wydawnictwo Naukowe PWN SA

piątek, 17 grudnia 2010

60 minut na godzinę

Pamiętam czasy kiedy w radiowej Trójce „leciała” regularnie taka audycja satyryczna. Zdecydowanie „z mojej bajki”. Jej żywot skończył się 13 grudnia 1981. Skąd taki tytuł? Przejrzałem prezentację Lynn Allen zarejestrowaną podczas zajęć na AU 2010 pod tytułem „60 AutoCAD® Tips in 60 Minutes”. Jedyne skojarzenia z satyrą to tytuł. Nagranie jest zupełnie poważne. Wskazuje sposoby maksymalizacji wydajności pracy za pomocą najnowszej wersji programu AutoCAD. Prezentacja warta obejrzenia zwłaszcza w przypadku Osób, które uczyły się projektowania za pomocą programu AutoCAD samodzielnie. Ja też znalazłem tam „kruczek”, którego nie znałem.
Prezentację mogą pobrać wszyscy uprawnieni do udziału w AU Virtual, a wiec np. studenci i pracownicy dydaktyczni uczelni, a także oczywiście subskrybenci.
Hiperłącze do prezentacji (prawie 400 MB): http://au.autodesk.com/?nd=class&session_id=7601
A.J.

PS.
Żeby nie było zbyt poważnie. Kilka dni temu zamówiłem u pewnego poważnego producenta komputerów europejską wersję nakładki na ładowarkę. Przejściówka waży tyle co netbook więc oryginalna nakładka to konieczność. Pomijam fakt, że nakładka kosztuje 1,7€, a dostawa 7€ - porządna firma kurierska – warto zapłacić, bo kupić można chyba tylko od producenta.
Dziś dostałem e-mail następującej treści:
Szanowny Kliencie XXX, Urzadzenie zgloszone pod numerem ****** zostalo przyjete w Centrum Serwisowym. Serwisant rozpocznie naprawe w mozliwie najkrótszym czasie. Nastepna informacja zostanie przeslana, kiedy status naprawy zostanie zaktualizowany.
Z powazaniem,
Biuro Obslugi Klienta XXX
” (pisownia oryginalna)
Pobiegłem szybko sprawdzić, czy netbook, który zaczęli właśnie naprawiać jest na miejscu. Był!
Dla mnie bomba – czysty kabaret non stop = 60 minut na godzinę.
Zainteresowanych proszę o obstawianie nazwy producenta XXX. U bookmachera, bo ja nie powiem jaka to firma.

1 komentarz: