Moja strona WWW , Wydawnictwo HELION , Wydawnictwo Naukowe PWN SA

poniedziałek, 19 grudnia 2011

AU 2011 okiem zawodowca (3). Tylko mit?

Zgodnie z zapowiedziami w dwóch poprzednich artykułach, oddaję po raz trzeci głos Łukaszowi. Dziś przedstawi najgorszą z sesji AU 2011, w której brał udział. Czy niska ocena tych zajęć oznacza, że AU, to tylko tytułowy mit? Moim zdaniem absolutnie nie. Nic nie jest doskonałe. Zawsze trafią się wyjątki potwierdzające regułę. W swoich opiniach Łukasz trafnie moim zdaniem wskazał na czym polega istota wartości Autodesk University, a czego od tego przedsięwzięcia oczekiwać nie należy.

Ocenę przeprowadzono, stosowanym przez mnie w latach ubiegłych, systemem gwiazdkowym, stosowanym w Europie do oceny hoteli.
* oznacza karaluchy w łazience,
***** to ocena najwyższa.

Dziękuję Łukaszowi za cenne uwagi i poświęcony czas. I zapraszam ponownie na mój blog.
Pozdrawiam,
Andrzej Jaskulski (http://cadaj.blogspot.com/)


Lukasz Drozdz, El
CAD Support Engineer, Cellxion (http://www.cellxion.com/)
Autodesk Inventor Certified Professional (2010, 2011, 2012)

Najgorsze zajęcia na AU 2011, w których wziąłem udział.
Byłem podekscytowany zapisując się na: "Problems with Autodesk® Vault Using Standard Troubleshooting Techniques".

W pracy mam codziennie około 20 użytkowników tego systemu (oprogramowanie do współpracy i zarządzania danymi). Jak z każdym oprogramowaniem tak i z Vault, mamy problemy, które jakoś trzeba rozwiązać, więc te zajęcia miały mi w tym pomoc.

Niestety spotkało mnie rozczarowanie. Co prawda w opisie wykładu, autor umieścił sformułowania typu „jak uniknąć najgorszych scenariuszy z jakimi personel obsługi klienta Autodesk sie spotyka”, ale nie spodziewałem sie wysłuchać półtoragodzinnego wykładu na temat codziennej pracy Pana Rankin’a w Autodesk. Wykład był jak trening czy szkolenie na nowym stanowisku pracy, które mówi o tym co należy na nim robić i w jaki sposób. Na dodatek, prowadzący praktycznie czytał prezentacje Power Point, rzucając od czasu do czasu komentarze z własnego doświadczenia. Po 90 minutach czułem ze mógłbym usiąść przy telefonie i pracować dla Autodesk w obsłudze technicznej Vault. Wiedziałbym jakie pytania zadawać żeby uzyskać konkretne informacje i efektywnie znaleźć odpowiedz.

Nie tego sie spodziewałem i niewiele wyniosłem z tych zajęć. Mogły one być znakomite gdyby prowadzący przedstawił przykłady typowych problemów, co je powoduje i jak im zapobiec.

Ocena zajęć
Temat: Solving Problems with Autodesk® Vault Using Standard Troubleshooting Techniques 
Symbol: DM6321
Prowadzący: Richard Rankin
Termin: 30.11.2011

Moja ocena:
Ogólne wrażenie: **
Prezentowany system CAD: ***
Dobór zadania: **
Materiały szkoleniowe: *
Kwalifikacje dydaktyczne - prowadzenie zajęć: **
Przydatność w praktyce: **

Pozdrawiam,
Ł.D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz