Moja strona WWW , Wydawnictwo HELION , Wydawnictwo Naukowe PWN SA

wtorek, 17 lipca 2012

Vivere necesse est …

Pompejusz „jakiś czas temu” wypowiedział zdanie przeciwne do zawartego w tytule, Ja dziś moje mówię z nie mniejszym przekonaniem. Po długim okresie przygotowań (czytaj intensywnej pracy) mam za sobą spory kawałek zarówno „navigare” jak i „vivere” i bardzo się cieszę z obu. Teraz czeka mnie kolejny okres wytężonej pracy przed kolejnym ekscytującym „navigare”. Podobnie jak większość z Państwa. Mamy przecież wakacje.

Moją kolejną prezentację video planuję jednak wydać jeszcze w lipcu. Będzie poświecona wrażeniom z i opiniom o bujaniu w obłokach. W „realu” i wirtualnie. Zapraszam już dziś.

A niżej … trochę ekshibicjonizmu.
Pozdrawiam,
© Andrzej Jaskulski (http://cadaj.blogspot.com/)
17 lipca 2012 r.

Navigare

Navigare

Navigare

Navigare & Vivere

Vivere

Vivere

Vivere

Vivere

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz