Moja strona WWW , Wydawnictwo HELION , Wydawnictwo Naukowe PWN SA

środa, 19 grudnia 2012

Czwarty wymiar

     Nieuchronnie zbliżamy się do takiego punktu czasoprzestrzeni, od którego począwszy, przez około trzy miesiące, numer wersji systemów CAD firmy Autodesk, będzie się zgadzał z numerem roku kalendarzowego. Jaki to był rok? Można chyba uznać, że przynajmniej zaprzyjaźnione ze mną AutoCAD 2013 i Inventor 2013 były zgodne z oczekiwaniami. Trzynastka nie okazała się dla nich pechowa jak to było w przypadku wersji systemu AutoCAD 13. Przynajmniej w odniesieniu do ich funkcjonalności. Mówiąc o „funkcjonalności” mam oczywiście na myśli „zdolność poprawnego wypełniania funkcji, do których wypełniania zostały zaprojektowane”.
     Wszystko wskazuje na to, że po raz kolejny pod koniec marca Autodesk ogłosi nadejście roku dwa tysiące czternastego i mam nadzieję, że ja będę o tym pisał. Mam w szczególności nadzieję, że Majowie podtrzymają wersję o odłożeniu końca Świata w związku z promocją samochodów „na lata”, pewnej silnej marketingowo marki.

     Dziś bardzo dziękuję wszystkim, którzy zaglądali na mój skromny blog. Życzę wszystkim zdrowych, wesołych Świąt, szalonego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku. Mam nadzieję, że mogę powiedzieć - do zobaczenia w Nowym Roku!
     Gdyby Państwo mieli jakiś podzbiór czasoprzestrzeni do zagospodarowania, to zapraszam do lektury ostatniego w tym roku artykułu i oglądania ostatniej prezentacji, którą opublikuję pomiędzy Świętami i Sylwestrem. Będzie poświecona odnośnikom zewnętrznym, ze szczególnym uwzględnieniem zmiennej systemowej PROJECTNAME.
     Pozdrawiam,
© Andrzej Jaskulski (http://cadaj.blogspot.com/)
19 grudnia 2012 r.
Grafika ze strony: http://www.photoblog.pl/pawelintime/65041116

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz