Moja strona WWW , Wydawnictwo HELION , Wydawnictwo Naukowe PWN SA

wtorek, 19 listopada 2013

Czelendżerów trzech, czyli siedząc na walizkach


     Chciałbym Was, drodzy Czytelnicy poinformować o trzech wyzwaniach, które zbiegły się nieco w czasie. Dwa nieco bliżej, jedno trochę dalej od Olsztyna, w którym siedzę właśnie w zasadzie na wstępnie spakowanych walizkach. Do rzeczy!

Challenger 1 vs. Autodesk Inventor.
     Na zaprzyjaźnionym portalu Społeczności Autodesk w Polsce ogłoszono właśnie kolejny konkurs poświęcony sztandarowemu produktowi firmy Autodesk - systemowi Autodesk Inventor. Z nagrodami. Szczegóły na stronach:


Challenger 2 vs. AU 2013
     Po kliku latach relacjonowania i mądrzenia się na blogu, postanowiłem pojechać tam jako wykładowca. Nic dodać, nic ująć. Ze względu na dużą liczbę zgłoszeń moje zajęcia laboratoryjne, bo głównie takie zawsze interesowały mnie na AU, odbęda się dwukrotnie:
1. AC-2241-L (od 18 października 2013 brak miejsc)
2. AC-4127-L (REPEAT)
Nie znam notowań bukmacherów.

Prezentacja vs. AU 2013
     W związku z moim wyjazdem na AU, następna wideoprezentacja pojawi się na pewno w końcu grudnia. W dalszym ciągu zamierzam opublikować także ostatnią prezentację poświęconą nowościom wersji 2014 programu AutoCAD jeszcze w tym tygodniu. Jeżeli jednak się ona nie pojawi, to liczę na wyrozumiałość. Oznacza to, że AU ją po prostu znokautował.

Challenger 3 vs. AU 2013
     Mam nadzieję, że w nawale pracy i zajęć na AU znajdę czas na skromne relacje ze spotkań: spikerów, blogerów, z Beer-Bust-ów, keynote-ów, labsów itp.
     Zapraszam na relacje na mój blog CADAJ.

     © Andrzej Jaskulski (http://cadaj.blogspot.com/)

      08 Listopada 2013 r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz