Moja strona WWW , Wydawnictwo HELION , Wydawnictwo Naukowe PWN SA

piątek, 17 października 2014

AutoCAD 2015 – Nowa karta (New Tab). Tak, czy Nie?

AutoCAD 2015 – New Tab. Yes or Not?
Operations on so called New Tab window and my opinion on usefulness of this window have been presented.

     Siedemnaście dni pogodnego października, jak siedemnaście mgnień wiosny w kultowym „zagranicznym” serialu epoki PRL, wystarczyło mi, żeby przypomnieć sobie, jak się nazywam. Kiedy już to się stało, stwierdziłem nie tylko, że mam Żonę, dwójkę Dzieci … i tak dalej. Uświadomiłem sobie także, że istnieje blog i kanał YouTube związany z tym zapomnianym nazwiskiem. Skoro tak, dziś do nich wracam.
     Rozpoczynam krótką prezentacją typu Tips & Trics, w zamierzeniu w nieco w ewangelicznym stylu. Wtajemniczeni wiedzą o co chodzi z tą ewangelią. Tak, czy siak zapraszam przed ekrany. Pokazuję między innymi, w jaki sposób pozbyć się okna „Nowa karta”.

Zapraszam do oglądania.
© Andrzej Jaskulski (http://cadaj.blogspot.com/)


      17 października 2014 r.


W celu uzyskania najlepszej jakości odtwarzania prezentacji (3 minuty 45 sekund) należy przejść do serwisu YouTube, wybrać rozdzielczość 720p (HD) i tryb pełnoekranowy.
---> Oglądaj na stronie YouTube


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz