Moja strona WWW , Wydawnictwo HELION , Wydawnictwo Naukowe PWN SA

wtorek, 20 kwietnia 2010

Revit na Autodesk University 2009 virtual - 1

Z przyjemnością oddaję dziś łamy blogu CADAJ panu Maciejowi Kujawskiemu, który skorzystał z jednej z naszych nieodpłatnych przepustek na „Autodesk University 2009 Virtual” (AUV) i zgodził się podzielić wiedzą i innymi spostrzeżeniami z wirtualnego „studiowania”. Dzisiejszy artykuł rozpoczyna kilkuodcinkową serię. Oddaję głos panu Maciejowi. Grafika przedstawia studium narożnika budynku projektowanego w firmie Epstein.
A.J.


Nazywam się Maciej Kujawski. Jestem architektem w firmie Epstein sp. z o.o. Obecnie wspieram wewnętrzne wdrożenie oprogramowania Autodesk Revit w zespole wielobranżowym, obejmującym architektów, konstruktorów i instalatorów. Dzięki uprzejmości firmy Autodesk miałem możliwość uczestniczenia w „Autodesk University 2009 Virtual”.

Z racji różnicy czasu, nie mogłem uczestniczyć w takiej ilości spotkań, w jakiej bym chciał. Autodesk jednakże udostępnia materiały szkoleniowe na swoich stronach. Dokumenty oceniam jako bardzo interesujące i pomocne przy poznawanu i pogłebianiu wiedzy o narzędziach, które stają sie niezbędne przy pracach projektowych.
Materiały są dostępne pod adresem: http://au.autodesk.com/?nd=class_listing albo http://au.autodesk.com/

Moje zainteresowania grupowały się wokoło następujących tematów:
- Revit - jako podstawowe narzędzie wspomagające prace projektowe
- Standardy - usprawnienie procesów projektowych
- Ekologia - narzędzia i sposób ich wykorzystania przy analizowaniu rozwiazań projektowych.

W kolejnych odcinkach omówię najciekawsze, moim zdaniem, z wybranych przeze mnie prezentacji. Zacznę od sesji nr AB114-1 pt. "Insanely Great Stairs and Railings with Autodesk® Revit®" prowadzonej przez Phil'a Read.

Maciej Kujawski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz