Moja strona WWW , Wydawnictwo HELION , Wydawnictwo Naukowe PWN SA

sobota, 27 kwietnia 2013

AutoCAD 2014 - co nowego? (1) Wiersz poleceń (1)


     „Nowy rok 2014” po polsku nastąpił w przypadku programu AutoCAD kilka dni wcześniej niż poprzedni. Tym razem odbyło się to już 16 kwietnia - dokładnie 3 tygodnie po premierze wersji angielskiej. W związku z tym nie będę na razie publikował drugiej części „Przesyłania projektów”, a zajmę się nowościami wersji 2014.
     Ich listę i wstępną ocenę wartości merytorycznej przedstawiłem w artykule „Happy New Year - AutoCAD 2014”. Przypomnę, że zmiany zmierzają praktycznie wyłącznie do usprawnienia pracy, są więc adresowane przede wszystkim do osób już obeznanych z programem AutoCAD. Wiersz poleceń wyposażono w wiele nowych możliwości. W istotny sposób rozszerzono w szczególności funkcje zwiększające przyjazność tej, podstawowej moim zdaniem, metody efektywnego wydawania poleceń.
     Dziś przedstawię w działaniu pierwszą część z nich – nową Autokorektę i Autouzupełnianie. Pokażę narzędzia dostosowywania tych mechanizmów do własnych potrzeb. W ich działaniu pojawił się nawet element „sztucznej inteligencji” - uczenie się. Jestem zdziwiony, że w morzu różnego typu oficjalnych i nieoficjalnych „podkastów”, „tutoriali” i opisów „funkcjonalności” ja nie natknąłem się na, zwykle nadużywany, termin „inteligencja”. Być może nie byłem wystarczająco gorliwy w ich przeszukiwaniu.
     Ponieważ większość prezentacji, które widziałem ma raczej charakter marketingowy i trudno za ich pomocą szybko i efektywnie rozpocząć wykorzystywanie nowości w wierszu poleceń, uznałem, że warto zająć się tym zagadnieniem. Mam nadzieję, że nie są Państwo jeszcze nim znudzeni i pomiędzy majówkowymi atrakcjami obejrzą także moją prezentację na ten temat.
     Zapraszam do lektury.
     © Andrzej Jaskulski (http://cadaj.blogspot.com/)

      27 kwietnia 2013 r.

div>
W celu uzyskania najlepszej jakości odtwarzania prezentacji (10 minut) należy przejść do serwisu YouTube, wybrać rozdzielczość 720p (HD) i tryb pełnoekranowy.
---> Oglądaj na stronie YouTube


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz