Moja strona WWW , Wydawnictwo HELION , Wydawnictwo Naukowe PWN SA

wtorek, 18 listopada 2014

AutoCAD2015 – Współrzędne. Przecinek, czy kropka?

AutoCAD2015 – Coordinates. Dot, or Comma?
What will happen, if I use comma instead of dot. Inspired by YouTube comment.

     Jakiś czas temu zadano mi pytanie za pośrednictwem serwisu YouTube:

Witam serdecznie właśnie sie uczę AutoCAD 2015 mam wersje studencka--mam Problem......jeżeli chce wpisać długość linii po przecinku włącza mi sie kłódka i linia robi mi sie pod kątem, byłbym wdzięczny za odpowiedź

     Dziś pojawił się komentarz-odpowiedź:

Wstawiaj kropkę zamiast przecinka. Wpisując przecinek zmieniasz polecenie na "podaj kąt".

     To w zasadzie prawda, a raczej jej niewielki fragment. Postanowiłem poświęcić temu zagadnieniu prezentację wideo.
Zapraszam do oglądania.
© Andrzej Jaskulski (http://cadaj.blogspot.com/)


      18 listopada 2014 r.


W celu uzyskania najlepszej jakości odtwarzania prezentacji (6 minut 32 sekundy) należy przejść do serwisu YouTube, wybrać rozdzielczość 720p (HD) i tryb pełnoekranowy.
---> Oglądaj na stronie YouTube


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz