Moja strona WWW , Wydawnictwo HELION , Wydawnictwo Naukowe PWN SA

wtorek, 13 grudnia 2011

AU 2011 okiem zawodowca (1). Łukasz

Uniwersytet - bardzo szerokie i chętnie używane pojęcie. Pojęcie Uniwersytet kojarzy się nieodłącznie z prawdą i jej poszukiwaniem. Motta wielu uniwersytetów zawierają słowo prawda, np. "Lux et Veritas". Na słynnym amerykańskim Massachusetts Institute of Technology (MIT) prowadzi się dyskusje w ramach Veritas Forum (http://tech.mit.edu/V131/N17/veritas.html), …

Są różne uniwersytety. Jednym z nich jest Autodesk University (AU). Ogromne przedsięwzięcie marketingowe, szkoleniowe, społecznościowe …
Rozgadałem się. Czas oddać głos Łukaszowi, który od sześciu lat bierze w nim udział.
Zapraszam do lektury,
Andrzej Jaskulski (http://cadaj.blogspot.com/)


Lukasz Drozdz, El
CAD Support Engineer, Cellxion (http://www.cellxion.com/)
Autodesk Inventor Certified Professional (2010, 2011, 2012)

Kilka slow o sobie
Jestem absolwentem Wydziału Mechanicznego Politechniki Krakowskiej. Studia ukończyłem w roku 2003. Rok później wyjechałem do USA, gdzie obecnie mieszkam i pracuję. Zajmuję sie komputerowym wspomaganiem projektowania (CAD).

Moje zadania
można pogrupować w następujący sposób:
  • wdrażanie i utrzymanie systemów CAD 3D (np. Autodesk® Inventor®),
  • wdrażanie i utrzymanie oprogramowania klasy Product Data Management (PDM) służącego do zarządzania danymi projektowymi w zespole konstruktorów (np. Autodesk® Vault®),
  • implementacja technik i narzędzi projektowania na zamówienie: ETO (Engineer-To-Order), pozwalających automatyzować rutynowe operacje projektowania.
System Autodesk Inventor
wykorzystuję do projektowania niewielkich budynków betonowych (pre-cast), budynków stalowych i aluminiowych oraz zintegrowanych przenośnych systemów składających się z: anten, generatorów, konstrukcji stalowych (platform) oraz zwykle budynku, zainstalowanych na ciężarówkach lub przyczepach.

Systemy ETO
Autodesk oferuje od niedawna uniwersalny system ETO. O systemach i technikach ETO pisuje czasem Andrzej w tym blogu, np.:
http://cadaj.blogspot.com/2009/10/od-do-z-inventor-przykad-systemu-eto.html
http://cadaj.blogspot.com/2011/07/eto-ale-nie-to.html

Moje AU
Od sześciu lat biorę udział w Autodesk University w Las Vegas gdzie tysiące innych użytkowników, takich jak ja, wymienia sie doświadczeniami, uczy się nowych technik, poznaje sztuczki i kruczki dotyczące oprogramowania firmy Autodesk.
W przeciągu tych lat nauczyłem się, którzy prowadzący są dobrzy (oni zwykle wracają i prowadza zajęcia co roku), a którzy nie tak do końca…
Mimo mojego bogatego doświadczenia, także w tym roku nie ustrzegłem sie zajęć, które nie do końca sprostały moim oczekiwaniom.
Przedstawię w dwóch krótkich artykułach moje wrażenia z dwóch sesji spośród tych, w których brałem udział w tej edycji AU: najlepszej i najgorszej.
Pierwszy z nich już jutro.
Ł.D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz