Moja strona WWW , Wydawnictwo HELION , Wydawnictwo Naukowe PWN SA

piątek, 21 maja 2010

Więzy czy wiązania? Oto jest pytanie! – 2011 kontra 2010

Pod tym hamletowskim pytaniem kryje się prezentacja wideo porównująca narzędzia modelowania parametrycznego 2D w wersjach 2011 i 2010 programu AutoCAD, zawierająca także przykłady dostosowywania interfejsu do potrzeb Użytkownika. Ponieważ właśnie wysłałem do wydawnictwa „rękopis” podręcznika do kolejnej wersji programu AutoCAD, mam chwilę czasu aby podzielić się z Państwem swoimi wrażeniami dotyczącymi nowego modelera parametrycznego.

Jeżeli wybierzemy wersję 2010 będziemy mieli do czynienia z więzami. W przypadku wyboru wersji 2011 zaobserwujemy początek procesu „dinozauryzacji” poprawnego i starego jak świat mechaniki terminu „więzy”, ale nie tylko. Zauważymy także pewne zmiany narzędzi modelowania parametrycznego. Czy i na ile są to zmiany istotne w procesie modelowania 2D oceńcie Państwo sami.

W artykule: http://cadaj.blogspot.com/2009/11/abc-autocad-transformacja-modelu-2d-do.html i znajdującej się w nim prezentacji wideo pokazałem przykład parametryzacji nieparametrycznego modelu 2D. Przed obejrzeniem poniższej prezentacji dobrze byłoby zapoznać się tamtym materiałem.

Zapraszam do obejrzenia prezentacji.

A.J.

1 komentarz: